ashi

ashi

Friday, December 16, 2011

bila jiwa tengah kacau..

ok ape yang kamu semua akan buat bila jiwa kamu semua tengah kacau???
kalau saya.. hurm memang saya akan makan banyak-banyak.. makan ape aje yang terlintas mcd,kfc, aiskrim, coklat ( walaupn saya bkan pengemar coklat), apa2 aje la makanan asalkan bukan sayur..wahaha ad gak org macam ni kan..
ayam goreng mc D spicy :)


xpn  window shopping,  aktiviti ni la yang paling bes. *untuk org macam saya la.. student la kata kan hehe.. kalau kamu semua nak taw window shopping ni bgus taw.. especially korang jalan selama 1 jam konpem kamu kurus.. x cye?? try la buat.. wa gerenti kurus.. dulula masa saya sekolah saya asyik jalan 1 sekolah tue berat saya makin lama makin turun.. pas2 bila terbaca kat dalam buku n blog smua mengatakan berjalan selama 1 jam akan buatkan kamu lebih cepat kurus kerana lemak2 kita telah digunakan sebagai tenaga.. soooo sesiapa yang nk kurus silalah ikut apa yang saya ckap.. tp make sure awak makan mcm bese jgn lak makan makanan ringgan plak.. not good for health..ceh macam pakar plak kan..haha

No comments:

Post a Comment